addicted

ja, jag är nog lite bloggberoende.
igår bloggade jag 4 ggr hahaha, det brukar jag inte göra.
det va nog för att jag inte orkade göra nåt annat.
jag funderar på att isolera mig i helgen och inte ens sätta på datorn.
men så blir det antagligen inte.
 
hur som helst, den här dagen har inte varit den händelserikaste i mitt liv.
jag har typ varit vaken i 9 timmar så hahaha.
however, så väckte först min familj mig för att dom lät.
sen väckte honey mig med ett sms för andra sovmorgonen i rad haha, sen glömde jag ändå det hon bad om :P
sen märkte jag att mitt puder hade gått sönder för att jag tappade det i måndags när jag va tipsy och det hade jag glömt, så det va puder typ överallt i min sminkväska.
aja, det va inte the main event of the day.
för det va nämligen att min tröja matchar mitt body butter!!! hahahahahahahahah jag dör varför bloggar jag om det här.
ne men jag såg det och tänkte att jag ska ta ytterligare ett kort på mig själv och ha i min samling :P

image163


ne jag satsar på kvantitet före kvalitet idag och tänker blogga fler gånger.

dagens goda gärning är iaf att jag tog linas plats i blåskvintetten (jag hatar dig lina haha)
nej det gör ja inte, det va faktiskt kul.
tango är sexigt liksom..... (eeh)
så det blir lunchkonsert på onsdag och jag funderar på att skolka båda mina lektioner för det.
måste ändå skippa engelskan och den är den enda av värde den dagen (läs: TOK)

hej då, blir nog en eller flera updates till idag haha.
så nu har ni nåt att göra ;)

Kommentarer
Postat av: Vicky

haha omg can't wait!!!!!!! uppdatera NU. Nu nu nu! (Notera ironin ^^) haha (L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback