bortspolad

rubriken kan antingen syfta på min mobil (fast det försvann ju inte) eller filmen.
den syftar på filmen, som jag har sett idag ^^
mycket bra haha

haha den lockade till många skratt måste jag säga.
fast den slår inte kejsarens nya stil och madagascar.
dom är i en klass för sig ^^
såg på filmen med min syrra som är sjuk, halsfluss :/ men hon börjar bli bättre nu.´

idag sjöng jag ju på fjärdningsskolans skolgård hahaha.
mycket intressant ställe att sjunga på ja, men det va för att kulturskolan hade projektvecka där haha.
så jag skippade TOK för det, för det skulle ädnå bara va presentationer.
alltså va jag i skolan för en lektion och ett samtal i engelskan om hur vi ligger till.
men det va intressant så det gör inget, plus att jag fick åka buss hem gratis haha.
det här är såå min dag :P

hahaha vicky ringde precis och sa "äter vi i skolan imorrn? för min syrra har ingen mat hahaha"
jag ba "aah det är ju pannkakor så"
sen kom ja på att vicky är konstig och inte gillar pannkakor hahaha.
seriöst vem gillar inte pannkakor?
haha anyway, nån som märker att jag har gjort en massa idag förutom att plugga matte?
ja, just precis det är rätt.
men jag mår inte dåligt över det alls haha.

det är faktiskt sommar snart!
det känns ganska overkligt.
men alldeles, alldeles underbart :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

vad är det för fel på Vicky egentligen? pannkakor är ju yummy!

Postat av: vicky

hahaha du får mig att framstå som en hemlös och inte har råd med mat!! hahahaha och hanna, jag är inte konstig :( pannkakor är äckliga men det är inte våfflor däremot!! ;P och NEJ DET ÄR INTE SAMMA SAK! hahaha våfflor är mkt frasigare ;P

2007-06-01 @ 09:36:58
URL: http://vix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback