english

idag hade vi tydligen ingen engelska.
sitter i workshop vid ett cptangentbord så snart orkar jainte slå förattfåmellanslag haha.
hahaha vi är så produktiva nu, honey ska skicka ett mail till
[email protected] och se om någon svarar haha.
själv går jag igenom min dagliga dos bloggar.
en sak som suger just nu är att mina skor har läckt in så jag är blöt.
skulle föredragit våt hahahaha.
ne
nu ska jag sluta anspela på sex.
annars mår jag bra haha.

introduktion till group 4 project idagoch alltså.. jag tyckerdet låter som väldigt mycket tid och arbete för nåtsom egentligen intespelar nån roll haha.
IB är konstigt ibland.

vader.se suger också för övrigt för enligt dom skulle det bli uppehåll idag
uppehåll my ass

jag övningskörde igår förresten,och oh manjag görframsteg haha.
detgör jag faktiskt hahah
anyway så hängde alice med och satt ibaksätet och jag ba"skrattar du åt mig så blirj ag arg" ghaha
men iaf,så sa pappaattdetkommer bli det roligaste hon fått vara med ompå länge, men dåsa alice:
neej, INGETING kan varoligare än när elza blev jagad av en hund på teneriffa!!!!
hahahha mendet ären annan historia, och det här tangentbordet är för jobbigt föratt jag ska orka ta den igen haha.

 not my best friend :p

Kommentarer
Postat av: Honey

hahahaha :D du är rolig du^^

2007-05-21 @ 13:51:34
Postat av: Johanna

Jag skulle vilja sett det där med hunden, hahah :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback