fick lust med en lista

Nämn något som gjorde dig glad igår:
dom nya tofuglassmakerna haha
Vad gjorde du kl 8 i morse?
sov
Vad gjorde du för 15 minuter sedan?.
uppdaterade bloggen hahaha
Det sista du sa högt?
VA?! till alice som ropade nerifrån, sen hörde ja inte vad hon sa så ja orkade inte svara haha
Vad har du druckit idag?
vatten enbart, elelr nej, blåbärssoppa imorse
Vad var det senaste du åt?
smaksatt ris och typ vegostroganoff, som jag tillagat själv ^^
Vad var det senaste du köpte?
hm.. en twister igår haha, mumma
Vad är det för färg på din ytterdörr?
brunt trä
Vad är det för väder hos dig just nu?
det är ganska ljust och fint
Godaste glass-smaken?
choklad
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
njae, eller jo det gör ja nog
Sover du tungt?
jaa
Drömmer du mycket?
aa rätt så
Mardrömmar?
inte så ofta, den senaste va dock att ja va gravid med en apa haha
Det första du tänker på en "bra" morgon?
ååååh jag är utvilad
Det första du tänker på en "dålig" morgon?
noooooo jag vill inte lämna min säng
Vilket ämne är roligast i skolan?
typ engelska eller svenska
Trivs du med ditt jobb?
med mitt sommerjobb trivs jag ypperligt
Favoritklädsel?
tunika, leggings och ballerinas
Favoritlåt just nu?
får nog bli shine med take that
Vad ser du om du tittar åt höger?
garderrober
Vad gör dig glad just nu?
att det snart är sommar :D:D:D:D
Vad ska du göra härnäst?
duscha
Höger- eller vänsterhänt:
höger
Humör just nu:
bra, men trött som vanligt
Favoritgodis:
surt
Kläder just nu:
pyjamasbyxor och vitt spetslinne haha (men jag hade på mig en blå tunika, ett svartvitrutigt bälte, svarta byxor och svartvita ballerinas)
Musik just nu:
mix megapol, lol, blev ingen omformatering idag, jag är segast i världen
Sommarplaner:
ha kul, sola, bada, festa, hultsfred, jobba och kanske en sista minutenresa? ^^
Hur många kuddar sover du med:
3, har en under armen haha
Spelar du nåt instrument:
queerflute :P
Morgon- eller nattmänniska:
natt
Vem är viktigast för dig:
familjen
Bio eller promenad: 
promenad
Är du kittlig:
fruktansvärt!
Stjärntecken:
vädur
Äckligaste insekten:
getingar och bin!
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
hm.. att kunna vara osynlig kanske
Vad vill du jobba som?
journalist
Stökigt eller välstädat?
stökigt, men jag skulle ju inte ha nåt emot välstädat, men jag kan helt enkelt inte ha det så, lyckas aldrig
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump?
tveksamt, skulle ångra mign är jag väl satt i selen eller vad det är haha
Gillar du att sjunga?
ja
Anser du att du är stark?
haha nej jag är rätt klen
Vad gör du om du får hicka?
sväljer tre gånger och håller därefter andan i 5 sek, det funkar 9 av 10 ggr
Vad längtar du mest efter just nu?
sommar!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: h0nung

queerflute. HAHAHAHAHA VILKET ROLIGT NAMN


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback