finally

äntligen är biologin avklarad.
fuck va jobbigt det va att  ha provet så sent, 15.10 -16.40 är inte direkt drömmtiden för att ha prov på allt man har läst i bioogi under tvåan haha.
men men, skönt att ha det avklarat, även om ja såg att ja hade fel på en del data analysis nu när vi fick svaren.
paper 1 gick bra för att va paper 1 haha, jag hatar multiple choice.

men det är en learning process säger lisa och jag väljer att tro på henne haha.
och option gick bra, dock tror ja inte att paper 2 gick så bra som ja vill, men jag har ju bara mig själv och min inte så jättebra planering att skylla.
det va lite kul att vi satt och hypade över end of year test i bibblan, där en massa treor satt och skulle ha kemiexams och verkade knappt nervösa haha.
man kanske lugnar ner sig efter ett tag.

kul också att jag sa "jag var i min säng i en och en halv timme igår, och jag sov inte!" jättehögt hahahha.

men det va så, för ja kunde inte somna.

inga nancy i mosippan-associationer tack :P 

gaaaaah jag vill ha en normal dator igen.
får verkligen fixa det i helgen.
nu vet ni haha

hahahahaha just det, idag sa diala "grönhuseffekten" istället för växthuseffekten.
då skrattade jag :P
haha jag flödeskriver lite nu känner jag, men ni får ha överseende.
HAHAHAHAH jag trodde pappa kokade potatis, för det lät som om han hällde ut potatisar han skulle skala så jag ba "neeeeeeeeeeeeeej jag vill inte ha potatis, vi åt det igååår!" från övervåningen, så skalade han morötter hahahahaha.
så jag aggrade i onödan...
men skulle seriöst blivit pissed om vi skulle äta potatis, jag behöver the real deal idag efter all koncentration, och med the real deal menar jag pasta haha.
fullkorn, om det är nån som är orolig för mitt kolhydratsintag, min hälsa eller min vikt haha.
hahaha okej ja orkar inte mer nu hejdå :P


Kommentarer
Postat av: Vicky

POTATIS POTATIS POTATIS POTATIS ;P hahaha

Postat av: tee

hahahahaa ja tror nog du har läst mosippan för många gånger snuskis

2007-05-10 @ 20:44:47
Postat av: Johanna

Du har blivit utmanad! Kolla min blogg för vidare instruktioner (:

2007-05-12 @ 00:26:13
URL: http://johhy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback