fuck

nu har jag insett att min mobil inte kommer vakna upp igen.
fitta! säger jag bara.
så säger mamma "jaja, det är ingen världsproblem, tänk på folk som inte har mat"
dfjkljkjkl seriöst, det är lite svårt faktiskt.
och ibland hatar jag verkligen det argumentet.
faktumet att jag blir förbannad för att min mobil inte funkar betyder inte att ja inte bryr mig om barnen i afrika.
problem kan vara i olika dimensioner, och självklart skulle jag hellre vilja att svälten utrotades och att alla mådde bra än att jag hade en fungerande mobil, men nu funkar det ju inte så, så låt mig tjura för mobilen tack.

jag är iaf anträffbar eftersom mitt simkort funkar och jag har det i en ful, äcklig gammal siemens nu.
och det måste va det konstigaste mobilen ever, menyerna, knapparna och displayen suger.
fast ja vet int eom jag kan ta emot sms, för jag har för många och ja tänker inte radera dom, för jag gallrade precis mina sms.
suck.



gonna miss yah! haha

ne, jag är inte på humör överhuvudtaget nu
blä.



det här skulle bli en värdig ersättare.
nej, ingen sony ericsson, jag måste ha en ihopfällbar <3
nu vet ni.

det här är en av låtarna jag lyssnar på när jag är aggro, shut the fuck up med backyard babies
On your right side there was
nothing left, and on the left side
there was nothing right
Your head's bigger than your cowboy hat
I'll pick your teeth with my baseball-bat
A slingshot and a band grenade
You trying target
practise in the dark
You only brag about your dirty deeds
but your storm's not coming


however så kan jag ju inte lyssna på det för att datorn är miffad.
haha, all min teknologi går straight to hell!
för min boxer till tvn funkar ju inte heller hahahahaha.
det här är tragikomiskt :P

hejdå haha


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååååå sån mobil har jag! :D SUPER!

2007-05-27 @ 16:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback