god morgon

imorse vaknade jag av tre saker:
- det va ljust
- min syrra smällde i badrumsdörren
- nåt pucko klippte gräset
så jag gick upp och sa typ vilket pundhuve klipper gräset NU?!?!?!
mamma: det är pappa
hahahahah
gaaaaaaahhh
det va typ en timme sen
och ja, det är way too early att vakna kvart i 10 på en söndagsmorgon.

hade kul med anna igår iaf, och såg på bilder från deras IBmiddag och film från balen.
åååh ^^

atm gör jag allt för att slippa göra matte.
seriöst ja vill inte, men jag är inte säker på om jag ens kommer klara det om ja inte gör nåt.
och det är inte det att ja sitter och gör om uppgifter nu, nej nej, jag gör sånt som vi har haft i läxa som jag inte har gjort.
och det är inte lite kan jag lova er haha.
förutom det måset jag ju cckså kolla igenom alla kapitel vi gjorde förra terminen, för det här är ju end of fucking year test.
haha jag sa ju att jag skulle börja wajna, nu gör jag det.
och alla klagar.
det känns som om alla som började IB är såna som har haft lätt för sig i skolan utan att anstränga sig.
eller ja, så är det nog
och när vi upptäckte att man måste anstränga sig blev det jobbigt.

så täntke jag nog lite i ettan, hellre att ja knappt pluggar och får G än att plugga och ändå bara få VG haha.

mycket smart av mig.

läste i josefins blogg att britta hade sagt att med studies skulle hon utan tvekan få bra betyg.
kommer ihåg att hon sa det till mig med, men det har jag nog sabbat lite, iaf på det här provet.
men sålänge jag slipper göra omprov  så mår jag bra, sen är det ju nästan sommarlov.

okej jag skrev alldeles för mycket om matten haha.

och jag är en dålig människa för jag har inte köpt nån morsdagspresent.
fick lite panik när jag kom på det.
jaja, får fixa nåt provisoriskt.
när man va mindre kunde man bara rita en teckning, men eftersom mina konstskills inte har förbättrats sen dess ska jag nog inte ge mig på det nu haha.

hmm, jag funderar på att fixa datorn nu.
allt för att slippa matten haha.
sen måste jag ju faktiskt övningsköra också, det är typ höjdpunkten i min vardag haha.
jag satsar på att ta körkortet innan höstlovet.
duduuu
iaf, jag vill fixa datorn så jag kan se på sex and the city, i miss it ^^
HAHAH jag googlade på "math" så kom det upp en bild på sarah jessica parker!

det måste va ett tecken på att math = sex and the city för mig idag
hahahahah ja dör va kul.


Samantha "I will wear whatever and blow whomever I want as long as I can breathe and kneel."
hahahahah, underbart motto :p

byyyyye


Kommentarer
Postat av: Josefin

Isch matte. 3 månaders försummande studier.

Postat av: teaa

hahaha omg jag upptäckte också att man måste anstränga sig och det blev så jobbigt :P haha

2007-05-27 @ 16:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback