hårig

haha, antar att ni har sett honeys blogg, honeys och teas msnnamn och allt.
mycket roligt.... NOT hahaha
jaja, hoppas ingen blev illa berörd, psst, det är inte jag på bilden på honeys blogg så ni kan andas ut!
hahahaha okej då det är jag men dom har lovat att jag ska få laserbehandling snart *skäms*

haha fan va tråkigt jag har.
hahahah tänk om nån läser det här och tror det är seriöst och tänker "stackars håriga flicka"
aja, nu förstörde jag för dom.


suck jag har ätit för mycket skräpmat senaste tiden.
kom på det nu och gjorde 100 situps hahahaha.
såna infall får jag inte ofta.

för övrigt så sov jag förut.
det va skönt.
nu funderar jag på om jag ska gå på en teorilektion imorrn eller om jag ska plugga matte då.
jag borde ju göra matte, men ja kommer ju ändå inte göra det hela dagen så då kanske ja lika gärna kan gå på teorin.
hmm.

ne ja skippar nog teorin.
we'll see.

pappa har lovat att fixa datorn imorrn.
så då får jag lite teknologi tillbaka <333
har tröttnat rejält på felsäkert läge nu hahha.
och jag är redan trött på siemens A50, sämsta mobilen någonsin.
väldigt krånglig också, förstår att mamma aldrig tyckte om den.

nåt som är väääldigt bra är att jag har sovmorgon till 11.50 imorrn!
och då ska jag sova haha.
det här tyckte jag va kul:

Mother to father: Oh my! Jerry, say something to that old man. His testicles are hanging out of his swimsuit.
Little girl: I have testicles. They're in my mouth. [Opens mouth]
Mother: Not tonsils. Testicles!
Father: Seven, and already MTV has ruined her.




 


Kommentarer
Postat av: teee

stackars håriga elza (L) hahaha

2007-05-28 @ 17:22:48
Postat av: Vicky

är du hårig?? hahaha ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback