hjärnbrist :P

haha jag skulle ju spela flöjt idag!
men ja glömde det och åkte hem efter körlektionen, kom på det 16.55 och då va det lite försent eftersom ja skulle varit där 16.
suck, jag är verkligen en glömsk människa, jag hade liksom en påse med flöjten i handen hela vägen hem men det reflekterade jag inte ens över.

jaja haha.

körlektionen gick bra, det va verkligen bra att ja gick dit nu, trots att jag inte har så mycket rutin, för nu vet jag hur dom vill att man ska göra, och det skilde sig faktiskt ganska mycket från hur pappa har lärt mig.

och min lärare är jättesnäll ^^

hade engelska oral idag också, det gick väl ändå bra tycker jag.
vi läste för mycket från papprena, ja, men vi blev klara typ 22.30 igår så.
men robin verkade inte missnöjd i övrigt så jag hoppas det gick bra.
har ju en till oral på media and culture i höst, den bästa räknas så det är ju bra ^^

jag är verkligen sjukt trött.
och jag sov ändå till typ 9 idag.
och jag har inte järnbrist, bara hjärnbrist hahah.


funderar på att ta en powernap innan jag ska på alice klass vårsoarée.

imorrn, ska jag börja plugga matte till tisdagens end of year test.
ni anar inte hur mycket det är. 


Kommentarer
Postat av: Linnea

Matte gör mig rädd :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback