host

jag orkar inte ha ont i halsen mer!
och jag vill ha musik, samma problem som förut.
dock har jag ätit glass sen sist haha, lite mindre chans att elza goes bananas :P

min katt må vara en tjockis, men han är grymt söt, eller hur?

image166

image167

haha idag bloggar jag verkligen bara för min egen skull.
vicky frågade mig precis vad jag bloggar om.
ja, inte mycket just nu.

men okej, jag ska skriva något djupt..........
det är inte lätt att veta om att man har sårat någon.
förlåt, men det är nite heller lätt när allt känns konstigt och fel.
jag borde insett det på något annat sätt dock, och antagligen tidigare.
jag tycker inte om att känna mig som en känslokall bitch och framför allt inte att få höra det rakt upp i ansiktet, men det va antagligen så du såg mig.
jag förstod inte då, men jag tror jag gör det nu faktiskt.
efter mycket om och men.
det är inte sån jag är , men det är sån jag blev för att jag inte visste vad jag skulle göra.
nu har det snart gått en vecka sen vi gjorde slut och beslutet känns trots alt rätt.
jag ville känna annorlunda.
förlåt om jag gjorde dig illa och att du va tvungen att ställa mig mot väggen upprepade gånger.
hoppas du inte tycker allt var bortkastad tid för vi har verkligen haft underbara stunder. 
 

okej, från bilder på min katt till det här.
typiskt mig, men jag va tvungen.


jag vill se på film!

men jag har ingenting att se, too bad och ljudet på datorn funkar ju som sagt int.

men om jag fick välja nån skulle jag vilja se antingen "a walk to remember" med mandy moore och lipa sista 40 minuterna haha.

eller nej jag vet, det nya landet, eller heter det så... jo jag tror det, jag älskar iaf den filmen om två invandrare som är i sverige illegalt.

den är både rolig och sorglig i slutet (haha ja vet jag är megasentimental) då en åker till kanada och den andra bilr tagen av polisen.

eller smala sussie, bara för att det va längesen och för att det är min absoluta favoritfilm!



  


nu kan alla hålla tummarna för min hals ^^
bye

Kommentarer
Postat av: Vicky

jag har inte sett smala sussie ;O

Postat av: Ana

jag älskar "det nya landet" :) har den på video så vi kan se den någon dag ^^ (och psst tycker om dig som du är)

2007-05-04 @ 22:52:50
URL: http://varannan.blogg.se
Postat av: h0nung

jag har fått bolyywood produktipnen av Pride & prejudice! Vi får ta en filmkväll snart!

2007-05-04 @ 23:06:34
URL: http://honeykohan.blogg.se
Postat av: Hanna

åh "A walk to remember" är så himla bra.... och ja, man gråter typ halva filmen... :P

2007-05-05 @ 21:35:07
URL: http://hannaqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback