joy and joyness

wohoooo, timo räisänen och smk till hultan!
wohoooo, vi har fixat transport!
wohoooo, det är sommarlov snart
wohoooo, det är fint väder nu!

image184
såhär såg jag ut sommaren 2005 hahaha, och alice då :P

och det här är första dagen på sommarlovet 2006
image185

hur blir det i år tro?
bästa sommarlovet ever satsar jag på iaf.

tillstånd: jag är trött, har ont huvudet och måste skriva klart en conclusion till englska oralen som jag och oney har imorrn, som är värd 15 % av betyget.
men jag är ändå på bra humör ^^

haha idag va vi många som blev besvikna när psykologiläraren inte kom klockan 8.

nej, jag blev inte alls besviken.

jag föredrar att ha kommit till skolan i onödan faktiskt haha.

hade ett roligt hål också, med asianbabes och east asian babes ahaha.

ciccis sista dag för terminen idag, vad konstigt det kommer kännas!
ingen latina i klassen haha.
hoppas allt går bra iaf gumman ^^

hahaha förresten har jag, diala och nora det bästa group 4 projectet ever!
vi ska konversera hahah, och lisas första kommentar till förslaget va "yeah, you can talk, that's for sure" hahahah.
orkar inte gå in närmare på ´vad det är vi ska göra, för så intressant är det inte med IBstuff.
något som smärtar är dock matten.
sjukt många uppgifter som jag inte gjort.
en vecka har ja på mig, och idag kommer ja inte göra nåt, och ja kommer ´knappt hinna imorrn heller.
great

lovely timo får avsluta inlägget

So you noticed a smile on my face?
I haven't felt like this for one thousand five hundred and fifteen days.
I was broken hearted, down, but now I'm fine.
And the reason, I'm sorry to say, is you're not mine.
But come on over and try to sing along.

Cause Lovers are Lonely, but honey, please don't cry! Don't you cry.

So you noticed a slight change in me?
I used to sit at home drinking but now I'm free.
I've come a long way and you're still stuck in place.
And believe me I'm not trying to shove this in your face.
But come on over and try to sing along!

Cause Lovers are Lonely, but honey please don't cry.
Lovers are losers! Sweet lover, I'm going to be just fine.
We're going to be all right.


Kommentarer
Postat av: h0nung

timo, transport, väder och sommarlov (L)och jag heter Honey inte oney hahahaha :D

Postat av: vicky

hahah kommenterar för kommenterandets skull.

2007-05-22 @ 21:31:56
URL: http://vix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback