just det

skulle ju skriva ett glatt inlägg

hahahahah ne jag är fortfarande inte på topp, men jaja jag orkar inte wajna.
hur som helst så fick jag mitt studiebidrag hemskickat som en utbetalning från CSN idag.
det va väldigt konstigt, varför inte till mitt konto liksom?
hände det bara mig?

om typ 12 och en halv timme är matten iaf avklarad!

tack´!


nåt lite konstigt är att jag tycker emilias nya låt är lite bra.

den här "här kommer ännu en sång om kärleken"

blev jag plötsligt 12 år igen? :P

åh jag saknar min musik :(

HAHAH, ett bloggtips med folk som biktar sig, mycket underhållande:
http://bikta.blogg.se
allt för mig idag, pusshej



Kommentarer
Postat av: Hanna

Den va rätt rolig :D att man kommer på att starta en sån blogg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback