just let it shine

idag är jag på bra humör.
det är helt sjukt hur skönt det är att bli av med ett prov även om det gick dåligt.
för det är iaf vad jag tror det gjorde.

sen va ja knappt nervös alls, för provet, för ja hade panik för att jag inte skulle hinna avboka min körlektion innan 12 för att det va upptaget hos fucking asplunds hela tiden!
men jag fick tag i jouhaine som gjorde det åt mig, taaaack! :D

diala knäckte ett av de bästa citaten iår idag:
d: vad är en bullfitta?
e: men asså, man hör ju
d: är det en hund?!

HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHA
ja herregud, jag är glad att jag är i dialas grupp på group 4 project, det blir aldrig en tråkig stund.
så köpte hon en klubba till mig idag, naaaaw, bara för att ja sa "vem fan äter klubbor?"
för hon är nog den enda jag känner i vår ålder som gör det ofta.
men det va faktiskt väldigt gott och underskattat, så jag ska köpa klubbor oftare haha.

honey har "hacka på elza vecka" i sin blogg.
jag vill bara uppmärksamma er på att hon gör allt, och då menar jag allt för att få mig att framstå som en idiot.
döm själva hur bra hon lyckas :P

alltså det är nåt fel på mina ögon, dom blir alltid röda.
mamma sa att jag såg "läskig" ut och inte borde ha ögonsmink på ett tag, för att det inte ska komma in nåt i ögat.
men det bär mig emot ganska mycket ärligt talat haha.
sen kollade vi på kort från teneriffa, och då va det ett kort på ett par ben och fötter, typ uppifrån, och ja ba "är det alice" hon ba "hahahaha nej det är du såklart, det är bara du som står så konstigt"
HAHA, hon är så vänlig ibland (det va jag på kortet) hahaha.
står jag konstigt? hahahah

imorrn ska ja bara på engelskan, skippar TOK för då är det nämligen kulturskolans projektvecka på fjärding, duduu.

så nu vet ni haha.


seriöst, varför tröttnar jag inte på shine med take that?

det är inte ens min musiksmak haha.


Stop being so hard on yourself
It's not good for your health
I know that you can change
So clear your head ang come round
You only have to open your eyes
You might just get a big surprise
And it may feel good and you might want to smile, smile, smile.

det får avsluta, pusshej


Kommentarer
Postat av: Jennica

haha shine ÄR bra:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback