kultur in my heart

hahahaha, vilken underbar rubrik :P
nej, men det är sant.
det är kul med kultur hahahah.
okej jag är trött.
men kulturnatta va grym (hoppas alla förstår innebörden av ordet haha det va internet), även om ja inte stannade till "natta" men jag fick se estettvåornas show and that's what really matters haha.
shiiit vad bra det var, högt över mina förväntningar :)
och svante tureson, the man, med storbandet ^^
och egypten, bandet haha.
grymt begåvade människor.
åh, det är verkligen såna här tillfällen, och tillfällen då jag råstudar jag ångrar att jag inte valde estet haha.
men samtidigt tänker jag, jag tror det va meningen att jag skulle börja IB och träffa mina underbara vänner.
så måste det va, jag har gått i rätt många olika klasser pga flyttande, men det här är den absolut bästa, utan tvekan.
okej, nu börjar jag svamla, ska inte göra flödeskrivning som vix haha, inte idag iaf, men jag tycker om att flödeskriva så nån gång kanske jag delar med mig av det haha.

och ja, jag ska till liseberg imorrn hahaha.
kul kul, och vi ska åka tidigt vilket är jobbigt för klockan är 00.37 och jag måste duscha och torka håret innan jag lägger mig.
jag är inget fan av att duscha på morgonen.
åh lars winnerbäck på radio (har fortfarande inte fixat ljudet på datorn lol på mig)
fan va kallt det är i mitt rum! gahhhh brrrrrrrrrrr
hahhahha så blev det en kentlåt,. fast pärlor och ja gillar inte den.

goooood song

Kommentarer
Postat av: Vicky

åk balder åt mig!!! åk den själv om de vägrar ;P hahah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback