list

har du någonsin...
konfirmerat dig: nej
sagt något korkat i Göteborg: haha utan tvekan, kommer inte på nåt exempel dock
sagt till din mamma att du hatar henne: nej
bett till Gud: ja, men ja tror inte det har hjälpt haha
dansat i köket helt ensam: haha japp
velat ligga med en skallig man: nej, skallig är big nono haha. har svårt för snaggat också
lurat någon på pengar: aa har ja säkert, typ alice haha
stulit från ett barn: haha ja från alice hahaha
bytt skunknamn: haha, ne ja hette *exxa* där och ja bytte aldrig :P
sökt till Big Brother: haha nej
varit med i Big Brother: haha hur många kan svara ja på den här frågan egentligen?
slagit en vän: japp haha
tyckt att du själv varit jobbig: jaa, jag är ganska jobbig
spelat in ett avsnitt av Antikrundan: hahahaha såklart, knut knutsson in my heart (ironi)
vaknat i en främmande lägenhet bredvid en främmande person: aa
ljugit om din nationalitet: aa ja tror faktiskt det, en gång att ja va fransk, en gång kroat och en gång jude haha. alla tre köptes lol. fast ja kommer inte ihåg till vem och varför på fransken, och inte till vem jag sa kroat, men det va bara för att mormor har släktforskat och säger att vi har kroatiska förfäder (det du tea haha) men ja tror ärligt talat inte att det stämmer. jude va bara en skämt men personen såg rädd ut och ba "nej men jag har inget emot judar" men det hade hon hahahaha
gråtit i slutet av Titanic: nej, brukade inet lipa för filmer när ja va liten, tar igen det nu istället haha
bakat in droger i ett bakverk: alltid, vegofamilj ni vet
hånglat till Oasis: tror inte det
önskat att du vore någon annan än den du är: haha det har väl alla nån gång
nypt en tjej i baken på krogen: haha nej 
varit på en hårdrocksbar: nope, men har varit på trägårn i gbg när det va "hårdrockskväll" hahaha
köpt en skiva med Scooter: aldrig haha
fått höra att du liknar en kändis: japp
fått höra att du liknar nån ful: hahaha ja, peps persson :P (lina is a bitch hah)
sovit i en Hästens-säng: nope
städat och tyckt att det var kul: neeeej aldrig aldrig aldrig hate it
ätit en ostbåge och tänkt att de luktar fotsvett: ahahahaha ja
förolämpat någon så grovt att de börjat gråta: ja
blivit beskylld för att ljuga när du sagt sanningen: ja
lagat potatismos på en date: fan va b det skulle va, men det skulle funka på diala haha.så nui vet ni hur ni kan få henne på fall, potatismos!
luktat svett och tyckt att det är charmigt: hahahahahah nej!
blivit så äcklad av en annan person att du kräkts: haha ne men det va nära när ja kollade på ett visst youtubeklipp haha 
rakat av allt håret på huvudet: nej, har inte gjort ett britney
rakat bort ögonbrynen: haha nej
ätit middag med en lärare: ja varje dag, mamma är musiklärare :P
hjälp en gammal dam att gå över gatan: nej
muckat gräl med en skinnskalle: hahah nope
skrivit ett quiz: nej
konverterat till islam: nej

och en till haha

Tre saker jag inte förstår:
       - fysik
       - hur man kan tycka selleri är gott
       - hur man kan rösta blått (lät ammis svar va kvar haha)

Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet jag sitter vid:
       - vattenflaska
       - digitalkamera
       - min miniräknare

 Tre saker jag gör just nu:
       - lyssnar på mix megapol
       - tuggar (på vad tänker ni, duduu)
       - andas

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
       - resa en massa!
       - äta hagen-daaz och ben & jerry's glass hahaha
       - ha på mig en svindyr outfit
(haha ja vet allt va ytligt men jag orkar inte skriva djupa saker som typ träffa mannen i mitt liv och skaffa barn för det vill ju alla)

Tre saker jag kan göra:
      - prata fort
      - imitera vissa haha
      - röra min tunga jävligt fort


Tre saker jag inte kan:
      - prata långsamt
      - städa
      - inte få panik på saker/människor

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:

      - musik
      - mig
      - rösterna i ditt huvud haha


Tre saker jag skulle vilja lära mig:

      - nånting riktigt vigt, gymnastikaktigt, för det är såå inte jag haha
      - säga långa "rrrrrrrrr"
      - blinka med ena ögat hahaha, seriöst ja kan inte :P


Tre favoriträtter:

      - lasagne
      - all sorts pasta
      - paella är väldigt gott., och tacos såklart, och falafel och ah ja gillar mat haha.


listorna snodda från tea och ammi

just nu vill ja höra den här låten

So come on, come on, get it on
Don't know what you're waiting for
Your time is coming don't be late, hey hey
So come on
See the light on your face
Let it shine
Just let it shine
Let it shine.

shine med take that, men jag kan tyvärr inte styra över radion haha.
åh det blev celine dion - pour que tu m'aimes encore istället, det duger fint ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback