lolololol

jag har...

( ) kissat stående
(x) somnat sittande
( ) skrikit efter en pensionär
(x) buggat på en fest
( ) gett någon näsblod
( ) pantat flaskor för att ha råd med något
( ) åkt rullstol
( ) brutit armen
( ) dyrkat någon farligt mycket
(x) sovit mer än 12 timmar
(x) snattat godis på ica (naturgodis tillochmed haha)
(x) spenderat timmar i ett badkar
( ) badat naken i havet
(x) spelat fiol
(x) uppträtt för publik
(x) dragit en katt i svansen
(x) sminkat mig som en idol
(x) gått ner 5 kilo snabbt (kräksjukan haha)
(x) dansat tryckare på ett disco
( ) svimmat flera gånger
(x) stannat kvar i trotsåldern
(x) lyssnat på pojkband
( ) missförstått ordet feminist
( ) slagit sönder saker
(x) skämt ut mig inför massvis med folk
( ) hällt i mig pärlsocker
( ) blivit kallad punkare
(x) haft/har en ryggsäck
( ) gått på picknick ensam
(x) gråtit utomhus
( ) trott att jag var alternativ
( ) läst kafka och känt mig svår
(x) tappat en sko i havet
( ) rånat någon
( ) blåst såpbubblor på en buss
(x) spelat poker
(x) ridit
(x) använt underkläder i siden
(x) blivit kallad bög
(x) ramlat i en buss (eller ja, snubblat till)
( ) spottat mat på någon
(x) använt bruna skor
(x) gömt mig bakom en tidning för att spionera
(x) tyckt om broder daniel
(x) ätit läppsyl (alltså inte tagit en tugga haha)
( ) piercat mig själv
(x) stickat en halsduk
(x) blivit utskälld inför en hel skolklass
( ) skolkat från rasterna
( ) använt salt istället för socker
(x) använt "din mamma" på allvar
( ) varit uppe två dygn i sträck
(x) skrivit dikter eller låttexter
(x) spelat ett blåsinstrument
(x) joggat en halv mil
(x) funderat över vad lavan i lava-lampan egentligen är
(x) instruerat någon att begå ett brott (ladda ner den här låten hahahah)
( ) slängt russin på barn
( ) lekt med vattenballonger från en balkong
( ) varit konstnär för en dag
( ) haft en utställning 
( ) haft spya i håret
( ) låtsats vara kvinna
(x) velat ha platåskor
( ) slagit ut en tand
( ) varit i tyskland för ölens skull
(x) haft en rosa väska
(x) lekt med gosedjur
(x) sagt fitta till någon och menat det
(x) tittat på för mycket skräckfilmer
( ) slagit mig själv för att få uppmärksamhet
( ) levt som en pirat
( ) pratat med en buske
( ) snott kvinnliga/manliga underkläder för att lukta på
( ) spanat in rumpan i spegeln läänge
( ) blivit fåfäng efter en komplimang
(x) gillat bamse och velat köpa dunderhonung
(x) funderat på att skriva en bok
(x) klottrat på en vägg
( ) bekännt mig till en religion
(x) gjort många fåniga listor


den här listan va ändå lite speciellare än dom andra tycker jag haha.


biologi suger och jag är trött.
jag känner mig verkligen som en liten unge i trotsåldern för jag vill inte göra nånting, bara sitta här och se dum ut typ haha.
och jag pratar som en kråka haha.

men men, får väl prata mindre (oh nooo)

och svenska imorrn, suck dom lektionerna har börjat bli riktigt sega, men iofs så gillar jag edith södergran som vi läser dikter av nu.

yeah, hon skrev väldigt bra faktiskt.


Och du tog leende en spegel och bad mig se mig själv.
jag såg att mina skuldror voro gjorda av stoft och smulade sig sönder,
jag såg att min skönhet vad sjuk och hade ingen vilja än - försvinna.
o, håll mig sluten i dina armar så fast jag ingenting behöver


ne, jag vill sova nu.
ska inte plugga mer, mín hjärna är full för idag tack.


Kommentarer
Postat av: h0nung

du har blivit utmanad, biatch. läs mer i bloggen :P

Postat av: tea

hahahaha elza jag känner igen mig sååå väl. jag vill också bara sitta här och se dum ut<3 hatahatahaaata matte! och svenska, samhäll,natur ALLT suck.

2007-05-07 @ 19:23:56
URL: http://telicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback