monkeys

kollade igenom mina biology notes om behaviour (haha ja vi gör det både i psykologi och biologi)
och jag fann detta, som handlar om learned behaviour hos djur  mycket roande:
Not all members of the same species show the same learned behaviour.
For example; some monkeys wash potatoes

HAHAHAHAHAH
inte ens "and some do not" utan bara some monkeys wash potatoes.
hahaha i love lisa ibland.

okej jag har inte så jävla roligt idag så låt mig va, det underhöll mig en stund ia :P
 lätt att jag ska skriva det på exams ^^

ahahaha jag hittar tillochmed en bild på en apa som tvättar potatis på google


syns kanske inte så tydligt, men ja lovar, det är en potatis han tvättar.
duduuu



Kommentarer
Postat av: Vicky

biologiiiiii ;(;(;(

Postat av: Ammi

ahahahahaha :D

2007-05-07 @ 15:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback