not my lucky day

dagen började med att gick upp och gjorde mig iordning som vanligt.
sen när jag stod i badrummet och sminkade mig, så höll ja i mobilen och skulle lägga den på hyllan.
så tappade ja den rakt ner i fucking toaletten!
seriöst, hur stora är oddsen!
hahaha jaja skratta ni bara, men den funkar fortfarande inte trots att jag har torkat den med hårtork och tagit isär det och allt :(
fuuuuuck, jag känner mig helt jävla handikappad utan den.
och varför är jag så klantig?
det kanske va ett tecken att jag borde köpa ny mobil, och ja det behöver jag egentligen men fan inte just nu haha.
jag har inte råd atm och jag tycker ändå om den här, har massa sms och bilder i den som ja vill ha kvar.
suck, hur lyckas man, det va ju inte som om ja va full eller nåt och kan skylla på det.

nä det va 7.30 en vardagsmorgon haha.


sen förlorade ju teknis fotbollen också.

och okej ja bryr mig inte så mycket egentligen, men va fan orka bäckäng och deras halibskit.

jaja


några bra saker idag:

- asianbabes åt på max, det va gott

- balen! va fina alla treorna va. anna och stephen speciellt ^^ tänk att jag går där om ett år. shit vad tiden går fort.
- vädret, det kändes som sommar när jag satt med vicky, sofia och tea på en bänk i stan.


men jag är inte på så bra humör nu måste ja säga.

vill typ se på film men datorn är ju cp.

usch ja hatar att använda cp som uttryck egentligen, ska sluta med det. förlåt om nån tar illa vid sig eller så.

ne, nu får ja ryck på mix megapol. jag känner inte för etype.

så nu ska ja lyssna på håkan
helt sjukt egentligen hur bra han uttrycker sig.
det finns så mycket, liksom ett djupt plan också.
jag får fortfarande ahaupplevelser när ja lyssnar och läser texterna.

Eva jag behöver dig
Mer än vad jag vill ha dig
och jag vill ha dig för gamla tiders skull
Du betydde inte allt
Men det blåste aldrig kallt
För du var solskenet
Jag var ensam
Du var alldeles runt hörnet, i kvarteret

han är mannen.
och han kommer till liseberg iår också.
lycka ^^

hahaha jag blev sentimental av att lyssna på honom.
så nu ska ja sluta skriva :P



Kommentarer
Postat av: Anna

naaw prick, håkan i september det blir grejjer det :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback