scabby

efter gårdagens utekväll kan ja inte förstå hur folk kan välja swing före trägårn
men ja kanske hade otur eftersom det va gratis inträde och en massa skabb va där haha.
alltså verlkligen extremt mycket konstiga människor som man inte förväntade sig där.
och det luktade illa på dansgolvet, alltså verkligen illa :P
men på trägårn va det ju tyvärr synthkväll och det är inget jag hoppar högt för direkt.
plus att inträdet  va högt.
ne fy fan, anna och jag kom fram till att de va dom fula och desperatas kväll igår, eller nåt sånt, och nej jag räknar inte mig själv till nån av dom grupperna faktiskt hahaha.
men men, kvällen hade sina moments iaf, typ "i could be choccolate" och den väldigt goda drinken rosa pantern.
parteej ikväll iaf, så då får ja ta igen gårdagen ^^

ne nu ska ja duscha, sitter här med gårdagens smink, det blir ju typ alltid så när man varit ute.
pusshej

Kommentarer
Postat av: dilo

hejj blir medlem på http://gratisgen.se/?ref=73202
Där kan du få gratis saker som 500kr på MQ ´digital kamera. Du kan få jätte mycket saker helt gratis. Bli medlem du me o sen skicka den här till fler så kommer du få prylar åp din brevlådA =).
puSS

Postat av: Anna

tydligen skulle synthkvällen vara jättebra med musik som kraftwerk, knife, tta och en massa annan electronica och liknande... så det var synd att vi inte fattade det :P nästa gång blir det trägåtn iaf :)

2007-05-20 @ 22:22:41
URL: http://varannan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback