sexig tango ftw

idag har egentligen varit en rätt soft dag (haha det va en som skratta åt mig när jag sa soft idag, så ja kanske får lägga ner det)
men jag är ändå jättetrött
jag sov typ till 9, spelade på en konsert vid 12 och sen va jag på stan lite.
inte så ansträngande men jag vill verkligen bara sova just nu.
inte så bra med tanke på att jag har biolgoi paper 2 imorrn.
men men, jag ska plugga mer snart.
på konserten spelade jag med blåskvintetten, ni vet den som lina egentligen skulle varit med i haha.
vi spelade bland annat en tango, och om det är nån som inte har koll på tango så gör det inget, det viktigaste är att det är en sexig dans, för det hade someone sett på let's dance.
haha hoppas lina läser det här för hon är nog den enda som förstår det roliga.
anyway så blev vi som hade spelat bjudna på pizza sen, och fattig hippie som jag är tackade jag ju inte nej liksom :P
det ve en väldigt intressant lunch då mamma och jag typ skrattade så vi grät hahha.
vissa människor är så konstiga att låta bli haha.

markoolios ingen sommar utan reagge kommer lätt bli sommarplågan iår, men just nu tycker jag det är bra hahah
den får en på bra humör :)


sen tycker jag att han verkar vara en typ schysst snubbe med båda fötterna på jorden hahah
tror jag har analyserat markoolio för mycket för att det ska verka normalt-
men snygg är han inte :p

oj, solen skiner ju, regnade det inte nyss?

förresten kanske jag ska till liseberg på lördag hahahahahhahaha

med alice orkester, för dom fyller inte ut bussen och hennes kompisar är tydligen såna som inte vågar åka nåt haha.

det kan dock betyda att ja måste förnedra mig och hjälpa till och spela med dom (dom är 10-11 år).

men iaf, för roligt om det blir så och det är fint väder.

det va aslängesen ja va där, jag har inte ens åkt balder :O


bye, see yah laters


Kommentarer
Postat av: h0nung

hahaha du är sjuk i huvudet (L)

Postat av: Ammi

oroa dig inte, du smälter säkert in i deras orkester ;D haha

2007-05-11 @ 10:46:15
URL: http://ammi.blogg.se
Postat av: Lina

HAHAHAHA. det roade mig faktsik, fick du till nått sexigt då? kul när hon-som-pratar-oavbrutet-utan-att-säga-nått-vettigt-60+ säger det :P ja blir glad av att läsa om ditt liv elza :P haha, puss

2007-05-11 @ 17:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback