shine

nu har jag precis kommit hem från "rättlåt vinner 25 000"
och rätt låt vann, wohoo.
så himla bra, en 12årig kille som sjöng och spelade gitarr huuur  bra som helst, jag satt där tårögd haha.
där träffade jag även "amigo peter" om ni vet vem det är, en programledare för ett barnprogram iaf, som jag avgudar hahaha, så min syrra gick fram och pratade med honom, så ja hängde med och va minst lika eager haha kände mig som typ 7 år.

han va iaf väldigt trevlig och visste vad IB va för linje hahaha, så ja vi hade en konversation och jag har även ett kort på mig, honom och alice. status till mig :P


iaf, kom på att ja kanske borde förklara lite varför jag inte trivdes på swing.
det första som händer när vi kommer in och ska lämna jackorna är att jag blir tafsad på av nåt äckel när jag går över dansgolvet.
för det första va han typ 25 +, och för det andra, what?!
hur många faller för att nån sträcker ut händerna ochtafsar på en när man går förbi liksom haha.
nää. och inte folk som andas en i nacken heller haha.
och när det blev kommentarer som "hey sexy swedish girl" kändes det som om vi va på ett skabbigt mallorca haha.
där är sånt okej, men inte här av gamla, illaluktande drägg i jeansjacka haha.
men jag hoppas att det va en dålig swingkväll, annars kommer ja fan aldrig tillbaka haha.

nej, nu har jag typ gjort mig i ordning och sitter och äter choklad och lyssnar på mix megapol.
parteej ikväll, med normalt folk  :D :D :D

bjuder på en bild på två systrrar som antingen är rockers eller b ehöver klippa sig ^^
image176

hahahah och alice gör posen, omg hon lär sig.
minielza ^^

ha en bra kväll, pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback