suck

jag har sån jävla huvudvärk atm.
brukar inte ha det ofta.
och nu känner jag mig verkligen helt orkeslös och skiter i allt på nåt sätt.
och med "allt" menar jag skolan för det verkar som om det borde vara allt just nu för att man ska hinna med allt och kunna prestera bra.
men nej, jag kommer aldrig låta skolan bli allt, så är det bara.
dock kan ja inte säga att ja inte bryr mig om resultaten, för det gör jag jävligt mycket mer än vad ja skulle vilja.

anyway, så vet jag inte riktigt vad som gjorde mig så jävla trött på allt idag.
eller ah, det va nog excel haha.
lars hjälpte mig och vix på ett väldigt pedagogiskt sätt haha, och det va ju jättebra, men fan va ja aldrig kommer lära mig hantera excel.
eller jo kanske, men nu är det ju lite försent när jag redan gjort i stort sett allt.
ska iaf göra lite mer på det där jävla projektet, och det tar emot lite, men samtidigt tror jag att det skulle göra det lite bättre.
sen blev jag rätt irriterad på group 4 project, för alltså så mycket tid för den skiten!
det betyder inte ens nåt för betygen och ändå ska vi stanna i skolan på övertid och stressa för att bli klara i tid och gaaah.
det är inte kul heller haha.
bara ibland, och det leder till att vi sabbar vår tidtagning för att vi skrattar, så därför är det ändå inte kul.

sen är det nåt som är rätt typiskt, alltid och då menar jag alltid när jag kommer hem sent från skolan och är trött, hungrig och typ har blodsockerfall haha, så är det potatis vi ska äta.

alltid!

jag gillar inte potatis hahahah.

så ah, gissa vad vi åt idag?

potatis!

så snart ska ja käka yoghurt och m¨sli haha.

okej, nu har ja haft mitt lilla utbrott haha.

och hela dagen har inte varit dålig, det har hänt en del kul saker också.

typ "jag ska också ta ut pengar" hahahahaha creepy :P

och att filmen vi såg på franskan hette "en indian i stan" haha
och "vad gör ni?" "inte det iaf" hahaha what?! varför sa han så lol
och mannen på tidpunkten som seriöst måste varit den trögaste i världen.
och skämtet om gudrun schyman va rätt roligt också hahah
och sist men inte minst supernanny hahahah, brittiska ungar är helt jävla galna haha.

the killers <3333
Oh well
I don't mind if you don't mind 'cause I don't shine if you don't shine
Before you go can you read my mind


nej, nu ska jag ta mig i akt och inte skriva emoinlägg, och speciellt inte som handlar om plugg för det är så jävla tragiskt egentligen haha.

så jag kanske återvänder med ett glatt humör om nån timme ^^


Kommentarer
Postat av: vicky

true IB spirit!! hahaha (L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback