suuuuuuug

följande saker suger:
- datorn har lagt av, den bara stängs av hela tiden och nu är jag inne på felsäkert läge haha = jag kommer få enorma abstinensbesvär om detta inte åtgärdas snarast.
- jag har sjukt ont i halsen! därav att jag är hemma nu
- jag gick till skolan för att göra ett psykologiprov och det va inte kul haha
- tänk om jag blir jättesjuk, typ halsfluss :/
- allt handlar om mig här haha
- jag har såhääääär mycket biologi att göra.

men nu vet ni iaf anledningen att jag inte kommer va inne på internet så mycket om jag har otur och inte kan fixa det här.
om ni har en extern hårddisk får ni gärna höra av er för jag är i ett desperat behov av en sån.

seriöst min hals :(:(:(:(:(
nu ska jag sova och tycka synd om mig sj :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback