umbrella

shit vad jag är trött.
det får bli en dagens¨

Dagens låt: rihanna - umbrella (för att ja lyssnar på radio och för att det regnar idag haha)
Dagens outfit: blå tunika, svarta cheap mondays och ett svartvittbälte på tunikan. och vita tygskor
Dagens happenings: fick vet att jag tillhör en minoritet haha
Dagens trevligt: sovmorgon
Dagens otrevligt: matte
Dagens godis: djungelvrål
Dagens vill ha: lov och sömn
Dagens humör: trött, men annars på bra humör
Dagens favorit: asianbabes
Dagens TV: nada
Dagens frukost: yoghurt (valio sommarbär, väldigt god smak) med müsli
Dagens lunch: spagetthi och quornfärs
Dagens kvällsmat: potatis (och ni vet min inställning till potatis haha) och en god gryta
Dagens träning: skojar du eller, ja tränade igår haha
Dagens mys: min säng va väldigt mysig men va tvungen att lämna den

matteprojektet ropar på mig nu, så jävla segt att göra om för slarvfel bara gaah.-
och lars gav mig inte precis en kristallklar bild av vad jag borde göra.
men men, 2nd draft, jag får väl överleva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback