vilken dag

jag har isolerat mig med matten idag.
har dock inte gjort så jättemycket.
men det jag gjort kändes helt okej.
men snart kommer jag börja wajna haha.

min mobil har inte återhämtat sig :/
suck.

igår när jag hade tråkigt kollade jag på tv, "robins" typ en talksow på svt som egentligen suger.
men den har sina moments.
igår visade dom massa klipp från två säsonger för att det va säsongsavslutning eller nåt.
en grej som ja tyckte va rolig va "Lika som bär"
robin sa: nu kör vi lika som bär.. astrid lindgren och margret tatcher *visar bilder*. inte så lika kanske. men som bär? *visar samma bilder fast med inklippta jordgubbar som kropp* 
hahahahah det är min humor, speciellt när jag är trött.

ne nu ska jag laga mat och fortsätta mina matteaktiviteter.
det va faktiskt lättare att räkna när jag lyssnade på musik, är annars antimusik när jag pluggar.
men nu funkade det ^^

Kommentarer
Postat av: tea

ja fattar typ inte matte utan musik :P haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback