how can you know it when you don't even try

jag skulle ju sova, men jag måste bara skriva av mig något.
fast det kommer bli kryptiskt och så, kan inte va så personlig här.
men det va ju så jävla typiskt egentligen.
kanske ett tecken från en högre makt (ja, jag är fortfarande ateist men vad ska man skriva) att det inte passade mig.
för som sagt, typiskt.
jag trillade dit, till slut.
det skulle ju bli så bra.
men, för att använda ett mycket fult och irriterande svenskt uttryck - tji fick jag!
bigtime.

men för att citera coldplays what if:
every step you take could be your biggest mistake
it could bend or it could break
but it's the risk that you take


fast frågan är om det verkligen va värt det.
för fortsättningen följer ju, även i den låten
what if you should decide
that you don't want me there in your life
that you don't want me there by your side


mm, just det.
det va allt för mig såhär när klockan närmar sig ett en fredagsnatt.
jag är trött och detta har varit ett sugig dag och därav mitt humör.
imorgon måste jag plugga.
men sen, sen ska jag ha jävligt kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback