jag är bara fet!

Tjej ~30, rundlagd och med ett trött utseende kommer in och går fram till en anställd.
Tjejen: Var har ni Ipren?
Anställd: Ipren är inte bra för dig?(tittar menade på tjejens mage).
Tjejen: Jag VILL ha Ipren? fattar du?
Anställd: Men det är inte bra för dig! (Tittar igen mot magen)
Tjejen (högt): Jag är inte gravid, jag är bara fet!

HAHAHAHAHAHHA.

idag försökte jag va lite tyken mot alice, men eftersom jag har ärvt min vassa tunga av min mor så gick det sådär:
vi pratar om när siki va på djursjukhuset
alice: det är den enda gången vi har varit på djursjukhuset va?
jag: nää haha, vi va där när du föddes också, "nämen oj, ni har ju fått en liten gris" sa läkarna
mamma: sen sa dom "nu har ni två!"
HAHHAHAHAHAHAHA, familjekärlek när den är som bäst! :P

nu har jag lackat naglarna röda så dom blir perfekta till kvällens slutty style haha.
nej, nu skojade jag lite.
fast jag har röda naglar.
och en urringad topp som väntar på mig.
och jag är alldeles för frispråkig hahaha.

Kommentarer
Postat av: vicky

HAHAHAHA jag kommer inte ihåg vad jag läste men det var nog kul :D:D:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback