keeeeeeeeent <333333333

den bästa konserten jag nånsin varit på.
UNDERBART!!!
kent är och förblir sveriges bästa band!
kolla min bilddagbok for further details och bilder såklart ^^
http://pell.bilddagboken.se
eller just det, jag har den låst, men fråga bara om lösen i kommentarer eller nåt om ni inte har bdb själva ^^

men jag säger bara: TVÅ moments med jocke berg!
lycka!
och jouhaine och jag är fan bäst på att knö och att ha kul hahahahah!

extraverserna i mannen i den vita hatten är ju så jävla bra också!

Jag hatar sångerna jag skrivit
Jag hatar allt jag någonsin sagt
& jag hatar den jag blivit
När jag trott att jag haft makt
Jag hatar klyschorna jag spridit
På sång & dans & sprit
Man kanske borde ta sitt liv nu
Men jag trivs ju i min svit
Älskling
Vi ska alla en gång dö

Så du tog min hand i vimlet
Du sa: Älskling allt är skit
& mitt cyniska hjärta flimrar
När mitt livs kärlek drar sin kniv
Du sa: Vi följs väl åt till himmelen
Men gör det bästa av vår tid
& jag hör klockorna som ringer
För världens äldsta raggningsreplik
Älskling
Vi ska alla en gång dö
Du sa:
Vi ska alla en gång dö

jag gillar speciellt "man kanske borde ta sitt liv nu, men jag trivs ju så bra i min svit"
det känns verkligen som om det kommer rakt från jockes hjärta.
men som sagt, kolla gärna mina bilder, vissa är rätt bra ^^

håkan sa på sin konsert "nu kan hösten komma bäst den vill"
efter kent igår gick jag hem från bussen pulsandes i snö med mina converse som läckte in (haha ja vet men asså man måste ju ha converse på kent ahahha!), men ingenting spelade liksom nån roll för musiken hade fått mig att glömma allt jobbigt och se allt annorlunda.
det låter verkligen klyshigt men det är så jag känner.
så nu kan vintern komma bäst den vill!

kent, 24e november 2007 i lisebergshallen - oförglömligt <3333

HAHA kolla va jag hittade i en blogg om gårdagens konsert:
"Någon lycklig blev sedan utpekad som "du" av Jocke Berg under "Musik Non Stop". Inte var det jag i alla fall..."
HAHAHA nee för det va jag :D
okej ja kanske är jobbig men ja måste få va starstruck ett tag hahahaha

Kommentarer
Postat av: Malcolm

Grattis tjejen! Fan va coolt att bli utpekad som "du" under MNS :P Är lite småavis ;) (fast han började ju snacka med mig under mellansnacket på måndagens spelning i Globen så...) Kul att du verkar gilla min blogg. Var detta din första kentkonsert? Med tanke på hur lyrisk du verkar, eller det är klart, vem är inte lyrisk efter att ha sett kent? Mejla gärna över bildinlogget på något sätt, ha det!

Postat av: Jouhaine

Japp Elza, vi är indeed knömästare! Men allt är tack vare Peter och Mr. Mur Mur, för vad vore vi utan de? Jag gillar också hur garderoben tog bara 5 minuter när alla klagade att de väntade aslänge! Och hur vi kom först på bussen typ, trots den ASLÅNGA kön! Bra skit!! Weekdays nästa? :D

2007-11-25 @ 15:52:33
URL: http://jouhaine.blogg.se/
Postat av: vicky

hahaha åååh :D

2007-11-25 @ 21:11:14
URL: http://vix.blogg.se
Postat av: ammi

elzaaaaa, var får man tag på låten med extraverserna? vill ha!

2007-11-26 @ 21:10:07
URL: http://ammi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback