smooth criminal?

Cyanide and Happiness, a daily webcomic
Cyanide & Happiness @ Explosm.net

Cyanide and Happiness, a daily webcomic
Cyanide & Happiness @ Explosm.net

hahahahahahahahah
det är vad jag gör nu.
jag borde göra min written task.
jag SKA bli klar med den idag.
jag har inte ens börjat haha.
festen igår ska vi inte prata om.
snacka om misslyckande (inte nåt fyllemisslyckade nu haha)
men kvällen hade sina höjdpunkter, som typ att honey och jag kom in gratis på swing för att vi "penetrerade" en vakt med honeys pistol och min piratkrok HAHAHA.
fast där va det ju inte direkt kul haha.
kan ju bero på att det va fredag och en kass spelning, men ändåååå.
typ atmosfären, inredningen, människorna, ALLT, jag trivs inte.
på trägårn känner jag mig däremot hemma och så är det bara.
det lär dröja innan jag besöker swing igen.
honey dansade med en skinhead dock, det kommer jag aldrig nånsin glömma HAHA.
OCH JAG FICK TILLBAKA MIN JACKA wohoooo, den hängde tryggt och säkert på trägårn :D
DET va det bästa med kvällen haha.

nu ska jag göra mitt yttersta för att plugga.
synd att så fort man måste göra nåt i skolan så blir det tråkigt.
jag älskar ju the awakening, och jag vill ju skriva edna's last diary, men det tar emot så mycket ändå.
men nu ska jag försöka bli edna pontellier lite.
det kanske inte blir så svårt.
honey sa ju elza istället för edna på sin oral en gång tror hon HAHA <333

Kommentarer
Postat av: vicky

HAHAHAHHAHAHAHHAHA @ explosm ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback