the dice was loaded from the start

the killers sawdust, en massa b-sidor, oh yeah.
jag älskar b-sidor!
dom är ju oftast jättebra dom med och behöver också lite uppmärksamhet.
vilket får mig osökt att tänka på kents b-sidor och att jag ska se dom live om 3 dagar!!!!!
ahhhh helt sjukt.
tog på mig min kenttröja igår och blev värsta nostalgisk.
13e maj 2005, it was a very good day haha.
24e november 2007 kommer bli minst lika bra om inte bättre.

Vi viker oss på asfalten av skratt
Ingenting kan röra oss i natt
Ibland så dör jag litegrann
när du halkar med din tunga på en
bokstav i mitt namn


inte för att dom kommer spela den låten haha, men texten är så himla fin.
just nu är jag iskall om fötterna och måste verkligen göra klart min TOK.

diala stod för dagens roligaste kommentarer hahahahha.
tack habibi, du får en verkligen alltid på bra humör :)

för övrigt tror jag att jag och vix smälte in alldeles för bra bland niorna som va och hälsade på idag, speciellt när vi hade jackor på oss hahahha.
och skolkatalogen har kommit, det är verkligen askul att kolla på folk.
och skratta åt folk.
ja, jag är en hemsk människa haha, men om folk vill skratta åt mig så gör dom ju det och då kan jag ju likagärna skratta jag med hahaha... logik ^^

nej, det blir inte roligare än såhär just nu haha = jag har väldigt tråkigt.
hejdå, ska skärpa mig tills nån annan dag..

Kommentarer
Postat av: vicky

jag skrattade ju åt dig ;O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback