T.O.K

T.O.K - keeps the birds away
HAHAHAHAHAH allt är rätt roligt såhär strax innan midnatt när man precis avslutat en uppsats som ska in imorrn och som jag inte har rört sen vi fick tillbaka feedbacken förrän idag vid 21.30.
därför gillar ja teknis ornitologklubb bättre än theory of knowledge av dom två sakerna jag känner till som förkortats TOK atm hahaha.
och det är inte ens kul, men vi fick katalogen idag och därav har jag deras "slogan" på hjärnan...
men hur som helst, uppsatsen känns vlä helt okej nu men alltså den är värd lika mycket som extended ju, wtf hahaha.
jag hade tänkt lägga ner ganska mycket mer tid på min EE liksom........
men vi får väl se vad som händer helt enkelt.
jättespännande, verkligen.
nej, inte ens jag tycker det är spännande.

nu vill jag ha ett liv och inmundiga alltför stora mängder alkohol och glass.
eller ja, inte just nu, men inom en snar framtid.
fast glass skulle jag inte ha nåt emot just precis nu.
shit vad jag svamlar.
time to hit the bed, ÄNTLIGEN.
är det nåt som är underskattat så är det sömn.

Kommentarer
Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback