UCAS

nu har jag anmält mig till UCAS, och det va ju liksom på tiden.
så det känns bra.
befinner jag mig i london om ett år och pluggar journalism and social science tro?
det är frågan.
jag vill vill vill, men jag måste ta mig i kragen och bli stud igen.
jag saknar att vara stud haha.
nu känns det som om jag gör allt lite halvdant, är aldrig riktigt nöjd med nåt jag gör i skolväg längre.
jag säger inte att det är synd om mig och att det går skit för det gör det inte.
men jag har tappat motivationen och jag fattar verkligen inte varför.
nu är det ju så nära.

något annat jag måste ta tag i är flöjten, haha det lät kul.
men ja, för det kommer en proffsflöjtist till kulturskolan den 27e och ska ha nån slags master class och då ska jag spela upp det svåraste stycket jag nånsin spelat och så ska han arbeta med mig framför en massa andra haha.
jag känner pressen måste ja säga.
men samtidigt ska det bli lite kul, längesen ja spelade upp nåt.

just det, ja köpte hårfärg idag.
snart ska ja bli dark brunette ^^

Kommentarer
Postat av: vicky

i totally agree ;/

Postat av: Jennica

Åh vad kul med flöjten!:D Lycka till:)

2007-11-19 @ 17:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback