i (L) helg

pellishau säger:
Du lever värsta stureplanslivet i BORÅS :P

oh yeah hahah, nej det är väl en lätt överdrift måste jag säga.
men det blev utgång iaf, och förfest med vix, honey, cicci, cicci, ciccis bror haahaha, och dane.
det va trevligt, men vi började lite för tidigt i relation till hur mycket alkohol vi hade haha.
men det löste sig ju rätt bra, och jag blev inte lika wasted som sist, vilket va rätt skönt.
träffade lite folk som fyllde i ytterligare luckor i mitt minne från förra helgen, och det va riktigt pinsamt hahaha.
hur faaaan tänkte jag liksom hahahah.
men det verkade inte göra nåt :P
hur som helst, lönehelg is the shit ^^
och jag tog lite kort igår, men ja har min kamera hos vix syrra, så det får vänta.
jag hade iaf jättekul igår ^^
och honey, nu vet ja vad ja ska säga på ditt bröllop haha.
och vicky, HAHAH :D säger ja bara ^^
mycket oväntade saker hände igår!

sen när vi satt på donken kom en man fram och glodde på cicci och det såg så sjukt kul ut hahahaha.

ne jag va inte så bra på att återge den här kvällen.
men roligt va det, and that's what really matters.

nu slog det mig att man får två marabou chokladkakor för 25 på netto.
det vore väldigt gott och det skulle räcka ett tag haha.
är det värt att gå dit?
den som lever får se hahah.
daaaaaim + digestive = <333333333

"jag vill bli pumpad med mat" /honey kohan
kan inte göra annat än att hålla med :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback