kent <333

det nya albumet ligger nu på min dator.
men jag kommer att köpa det med, för här känner jag att jag måste visa mitt stöd.
jag älskar kent.
jag gick från att hata dom och ha massa fördomar osv om dom, nångång i åttan tror jag det var.
men sen hörde jag chans, och då vände allt.
sen dess kommer dom alltid ha en plats i mitt hjärta haha.
vår relation har gått lite upp och ner.
vissa perioder lyssnar jag inte på dom överhuvudtaget.
men dom har liksom alltid funnits där hahaha.
men, det är inte sant att man bara kan lyssna på kent när man är deprimerad.
det vill jag bara klargöra haha.
jag sitter inte här och tänker på sorger och död.
jag tänker att musiken är vacker och att den verkligen tränger in i mig.
jag blir liksom både nostalgisk, euforisk och emotionell.

du har tänkt allt som sagts om mig
du kan tro allt du hört från mig
du kan ställa frågor om sanningen
finns det en?
eller finns det tusen?
svara rakt från hjärtat nu
ditt medlidande kan jag vara utan
om det här ska vara allt vi hann
så håll mig hårt
håll mig älskling nu

ja shit haha.
för att prata om något annat så va jag och lina på sminkparty igår haha.
det va trevligt, och intressant för det va bara naturligt smink och man fattar verkligen hur mycket skit det är i vanligt smink.
usch.
och ikväll ska jag ut med honey, cicci, patrik, oscar och hubert tror ja det blir ^^
ska bli kul :) och innan det ska honey och jag ha en mycket speciell förfest haha...
vi ska nämligen läsa act 4 och 5 ur midsummer night's dream HAHAH.
IB parteej.
fy fan, men det är ju tyvärr läxa tills imorrn och vi är ute i sista minuten så, så kan det gå :P

Visst är natten svart
Visst är marken kall
Men vi fryser tillsammans och benranglen skallrar i takt
Du står utanför
Jag står utanför
I besvikelsen, skammen kom långsamt en känsla av makt
Dom viskar du är tidlös


Kommentarer
Postat av: h0nung

haahah what comes before part b? IIIBB :D

Postat av: Patrik

Ja, gud vad bra skivan var. Och jag som trodde på ett fiasko!

2007-10-15 @ 18:05:38
URL: http://pudding.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback