spill your beans

om cirka 13 timmar befinner jag mig i tunisien.
det ligger i afrika!
wohoo haha :D
det känns helt overkligt nu.
men det ska bli riktigt riktigt kul.
och förutom att det ska bli skönt med värmen osv, så ska det bli skönt att komma bort från vardagen och allt ett tag.
det har hänt så mycket på sistone, nästan för mycket på vissa sätt.
våra liv förändras och tar nya riktningar hela tiden.
det är väldigt roligt, men alla förändringar är inte roliga, och ibland kan det vara lite påfrestande.
ska försöka koppla av och glömma att jag kommer hem till tre dagar missad skola.

nej, jag säger bara det nu.
tunisia, here i come! ^^
ses igen på onsdag.
puss på er alla som jag tycker om haha.
kommer sakna er <3333

Kommentarer
Postat av: h0nung

döööööööööööööööööööööö och ha det jätteskoj :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback