svullo

igår kväll blev det lite drama här hemma.
min vänstra vad svällde nämligen upp.
tänkte att det va väl bara för att ja hade överansträngt den och att det inte va så farligt.
men det blev delade meningar om det, så ja fick ringa sjukvårdsupplysningen.
och jag blev mäkta (haha) förvånad när hon sa att jag skulle åka till akuten med en gång för att det kunde va en blodpropp!
så blev det.
pappa och jag satsade på att det skulle ta en timme.
det tog fyra fucking timmar.
sköterskorna skrämde livet ur mig och sa att det fanns risk att det va en blodpropp.
så efter att dom tagit lite prover satt jag där och typ lipade i väntrummet för jag va verkligen jätterädd.
men lugnade ner mig efter ett tag.
hur som helst fick ja träffa en läkare sen, och han sa att han INTE misstänkte blodpropp.
så fick jag ta blodprov i armen :/
sen fick ja vääänta ännu mer, tills jag fick svaret: det va inte nån jävla blodpropp.
jag hade helt enkelt blivit överansträngd, haft dåliga skor och fått en infammation.
and that's that.
men det va inte direkt den roligaste kvällen i mitt liv.

idag va jag väldigt trött, men hade en soft skoldag.
och den här veckan in my heart säger jag bara!
ingen psyk imorrn, studiedag på ons osv... joy and joyness haha.
och imorrn får ja äntligen träffa andreas, wiie ^^

nu tror jag att jag ska ta och kolla på "gynekologen i askim", för det är nog det mest attraherande namnet på en tvserie jag nånsin sett hahaha.
och dessutom går den på en kanal som jag har!
it better be good haha..

Kommentarer
Postat av: tea

"ingen psyk imorrn," haha elza darling det låter som du är inlagd (L) hahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback