as our lives change

igår attendade jag IB-ceremonin, och det va faktiskt rörande.
fin sång och bra tal :)
om ett år är det vi som står där.
herregud, vad tiden går fort.
jag vill nog inte skriva mer om det för jag blir så emotional haha.
är inte redo att lämna mitt trygga liv än ^^

sen gick vix och jag till hennes syrra där kvällen skulle spenderas.
den lägenheten har gjort våra liv så mycket lättare många gånger haha!
så central liksom.
hur som helst så gick vi till city sen för att införskaffa snacks och efter mycket om och men (läs: vickys beslutsångest) så kom vi därifrån :P
och då hade mirry och tea joinat oss.
vi hade trevligt med våra snacks och cider med americas funniest homevideos i bakgrunden hahha.
mirry berättade en fyllehistoria om en som vi alla känner till, och det va så sjukt jävla roligt hahahah, men ändå hemskt :P
jag hade en massa roliga citat från kvällen som ja tänkte skriva här men nu har ja typ glömt allt.
sofia kom iaf också sen, och då hade vicky - som ju är asiat och saknar en gen eller nåt som gör att hon klarar alkohol - blivit mycket full på mycket lite alkohol.
jag är egentligen inte rätt person att yttra mig då jag är väldigt lättpåverkad, men det här va extremt :p
och extremt kul hahahaha.

idag har dostojevskijs brott och straff varit en alldeles för stor del av mitt liv.
asså ja måste säga att ja gillar inte den boken längre.
jag kommer inte ihåg att den va så jobbig att läsa sist vi läste första delen.
och nu kommer ja typ inte ihåg nånting och det va inte alls längesen.
men men.
sen kom ja plötsligt att tänka på att vi har engelska orals relativt snart och då mådde jag dåligt.
hade inte tänkt på dom i min planering.
HAHA just det, jag kände mig som raskolnikov igen.
för när ja läste så slumrade jag till lite, så kom min syrra in i rummet och ba "elzaaa" så vaknade ja till och va lite yrvaken, så hon ba "sover du? OJ vad varm du är, har du feber?!"
jag: "NEE jag har inte feber, låt mig va!"
HAHAHAHAH man blir som man eh.. läser?

för övrigt lyssnar jag på paul potts version av nessun dorma typ hela tiden.
seriöst, han är min idol!
vet ni inte vem det är?
kolla
här
liiite skillnad från talang 2007 i sverige HAHA.

tack för mig, ciao

Kommentarer
Postat av: h0nung

i read; therefor i am hahaahahahahahhahahaha

Postat av: vicky

saknar en ENZYM!! inte gen ;P hahaha

2007-09-03 @ 15:54:37
URL: http://vix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback