im flushing

nu kom jag på vad tea sa i lördags som va roligt:

tea: asså varje gång jag spolar på toa så tänker jag på dig elza!
HAHAHAHAHAHA!
men det hon mena va att hon tänkte på att jag tappade mobilen i toan :P
inte bara på mig sådär spontant haha :)
och det fick mig osökt att tänka på när lars sa "are you flushing?" när han menade blushing HAHA.

nu ska jag inte alls sitta här då jag har plugg att göra.
jag började läsa det där jävla psykologihäftet som vi har quiz på imorrn och det va fruktansvärt tråkigt och jag vill sova nu "because it's so nice" som vi kom fram till på TOK idag.
så jag hoppas quizet blir som det med flugsmällorna...

Kommentarer
Postat av: teepee

HAHAHHAHA juste jaaa hahahaha

2007-09-03 @ 17:05:06
Postat av: vicky

jaa du och karin är ju soulmates.. do dooo ;P

Postat av: Johanna

haha, tea är så go :P
fatta bara inte hur man kan tappa mobiel ni toan :p haha <3

2007-09-04 @ 10:34:45
URL: http://johhy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback