sömn

idag ska jag jobba på grand för första gången, lite nervöst.
men ska jobba med johanna och malin så det är ju bra ^^
underbara arbetstider 21-03.30 hahahah.
men jag har laddat upp genom att ha sovit extremt länge inatt, och köpt koffeintabletter haha.
nattens sömn alltså, helt sjukt.
först va det tänkt att vi skulle ut, men det blev inte så och det va nog bara bra.
jag kände mig lite halvkrasslig igår kväll så det är väl bra att ta det lugnt liksom.
men jag skulle iaf se på tv vid 22.
så vid 21 tänkte jag läsa brott och straff så att jag skulle kunna lägga den jävla boken åt sidan nu i helgen.
men nåt gick snett.
för vid 02.45 vaknade jag upp med boken på bröstet och alla lampor va tända hahahaha.
craaaap, jag hade somnat :P
sen somnade jag igen och sov till typ nio.
bottom line - jag sov rätt länge haha.
och så tidigt har jag inte somnat på väldigt länge och speciellt inte en fredagskväll HAHAHA.
tragiskt, ja, men jag orkar inte riktigt bry mig :P
det är bra för mig att ta det lugnt och sova tillräckligt.
och det lär ju bli en engångsgrej haha.

det dåliga är ju att jag måste läsa brott och straff nu.
men ja, så kan det gå.

just det, om nån har varit på bakgården och lagtmärke till något speciellt med deras tvålbehållare - hör av er!
cause i just cant see it..
hahahahahah <3

Kommentarer
Postat av: h0nung

omg har ni besudlat ngt?

Postat av: Johanna

jaa ikväll är det jobb som gäller :D orkar verkligen inte, hoppas det blir lungt bara både för min skull och sin bara för det är första gången du jobbar :D <3

2007-09-15 @ 15:25:37
URL: http://johhy.blogg.se
Postat av: Josefin

Oh. Grand. Coolt. Vad gör man där?

2007-09-16 @ 18:31:33
URL: http://josefinsamuelson.blogg.se
Postat av: Anonym (inte Andreas)

Jag tycker att dom har jättesöta tvålbehållare!! dom är så små och gröna!! Sååååå söta!!:D

2007-09-17 @ 00:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback