vad tyst det blev

då va första jobbdagen(natten) avklarad ^^
det va faktiskt roligt, även backarna va tunga, glasen äckliga och att jag fick typ en halv flaska öl på mig :P
så ja, ser fram emot fler grandkvällar, eller ja, mest pengarna haha.
folk är dock ganska tröga, en man sträckte fram handen till mig för att hälsa när jag höll i typ 7 flaskor.
och en frågade "kan jag beställa av dig?"
jag "nej tyvärr, det är inte mitt jobb, du får gå till baren"
han "MEN DU BEHÖVER VÄL INTE VA SÅ JÄVLA ARG!"
HHAHAH okeej..
så vid 04.00 åkte jag hem.
och då kunde jag inte sova!
jävla koffeintabletten verkade för länge haha, ska ta den tidigare nästa gång.
låg och vred mig jättelänge, somnade tidigast fem haha.
och vaknade vid 11, det va för tidigt, men men.
så idag har jag slööööööat.
förtjänade det tyckte jag.
hade väldigt roligt åt alice kompisar också.
alice och jag va lätt dom smarta i det rummet, shit vad vi skrattade hahahaha.

jag har även fallit för grupptrycket och skaffat facebook.
men jag tror det va ett bra val, det verkar kul.

kvällen har spenderats med andreas, nice <33

och nu ska jag sooova.

Kommentarer
Postat av: Johanna

jaaa visst var det trevligt att jobba sådär mitt i natten på en nattklubb :p det händer iaf lite :p <3<3<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback