we lock lips and throw the key out

idag skrattade diala så hon grät när vi fick A3papper istället för A4 på biologin hahaha.
innan det hade hon frågat "HALLÅ varför går inte alfabetet såhär: B C D I A L A"
HAHAHAHAH... i love her ^^
så ja, före, under och efter biologin blev det nästan FÖR roligt ett tag.
först det där, och sen en smärre chock om vad två människor haft för sig haha.
och sen berättade jennica något fruktansvärt roligt.
nämligen att en människa vi har kommit alltför nära under en kort tid ska jobba som medium.
jag säger inte vem.. hahahah ^^
men kul va det iaf omggg.

så, idag har jag inte pluggat nåt och det känns oerhört skönt!
det får lösa sig senare.
har istället spenderat kvällen hos andreas och det va mycket, mycket trevligt haha ^^
drömmar is the shit
jag va ju riktigt duktig på att baka dom.. eh.. hosthost ;)

imorrn har jag sovmorgon, wiiiiie.
gonatt på er, dröm sött ^^

we lock lips and throw the key out

Kommentarer
Postat av: Jennica

Hahaha:D

2007-09-12 @ 06:29:00
Postat av: Anna

jag vet att jag har hört den låten...men var??

2007-09-20 @ 18:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback