bussaggression

när jag idag stod och väntade på bussen hem vid 14tiden va jag rätt säker på att bussfärden inte skulle vara så jobbig då det inte va högtrafik.
men ACK och VE, så fel jag hade.
det va självklart en liten buss, och det fanns typ inga platser när jag gick på, men det är okej och jag är ganska vad vid det, och smidig som jag är hoppade jag upp satte mig där man kan lägga väskor osv där framme ni vet.
bussen skulle sedan precis köra, då en mamma med två barn och en HUND gick på.
notera: hundar ska vara i bussens BAKRE del.
och okej, det va mycket folk och svårt att ta sig längre bak men hon slängde nästan hunden i knät på mig.
och jag haaaaatar hundar och fick en mindre hjärtattack när den fula, äckliga pudelns nos nuddade min hand.
innan det hade hon sagt "jag har ingenstans att hålla i mig" till sina barn typ tre gånger och menade väl att jag skulle flytta mig, men va fan hon kunde hålla i sig och barnen va det ingen fara med.
men eftersom jag va så rädd för hunden hoppade jag ner och ställde mig istället, och då väntade jag mig åtminstone en tacksam blick, men fick en bitchblick istället.
och nu var det jag som inte hade nånstans att hålla i mig, fick till slut tag i ett handtag, men då hade jag likväl den där jävla hundens typ öra eller nåt nuddandes min hand.
gahhh jag blir så irriterad, varför åker man ens buss med en hund när det är fullt på bussen?!
och det tar inte slut där, jag råkade stöta till kvinnan lite i en kurva och då sa jag förlåt och fick ytterligare en bitchblick.
hade lust att säga nåt elakt.
och på bäckäng skulle såklart typ 10 pers på, och när vi precis skulle åka knackade nån på fönstret varpå jag suckade och sa fan för mig själv.
senare under bussfärden upptäckte jag att denna nån va alex hahahahah så jag ber om ursäkt för det om du såg mig och min sura min haha.
det enda roliga med bussfärden va att en av engelsmännen jag snackade med på fyllan en gång va på och snackade i mobil och bokstaverade svenska ord för nån som inte verkade kunna mycket svenska: "B U S S E N, it's called bussen!" hahaha.

jag kom iaf hem till slut, och mådde inte så bra så jag gick och la mig.
somnade och drömde att en brottsling som va efterlyst i hela sverige va på ikea när jag va där, och när polisen kom för att gripa honom tog han mig som gisslan och höll en kniv mot min hals haha.
det va riktigt läskigt, men jag kom ur hans grepp efter att polisen sa att om han släppte mig så skulle han slippa straff och sen vaknade jag.

jag hoppas verkligen att jag mår bättre imorrn för jag har väldigt svårt att plugga när mitt huvud känns tyngst i världen och när det känns som om nån har typ sandpapprat min hals.
over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback