heart calmed

åh, snart ska jag tillsammas med honey, jennica och linnea se timo räisänen!
helt underbart ska det bli, jag är redan jättepepp <333
vackert väder är det också, jag tror att det finns en strong positive correlation mellan timokonserter och vackert väder.

fick hem min studentklänning idag också, har provat den med mössan (för nej, jag köper fortfarnade inte honeys teori att det betyder otur att ha på sig den innan the big day) och när jag kollade mig i spegeln kändes det verkligen att omg, nu är det nära!

slutsats: idag blir en bra dag, det finns nog nästan inget som skulle kunna ändra på det :)

Kommentarer
Postat av: vicky

ååh passade klänningen bra? ^^ have fun at the concert
(L)

Postat av: teus

shit.. det är fan helt sjukt vad tiden går fort :|

2008-04-11 @ 20:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback