if i ever..

idag har jag insett att IB inte bara är skitjobbigt psykiskt, utan även fysiskt och utseendemässigt.
först och främst har jag fruktansvärt ont i nacke, axlar och min högra arm som jag gör alla anteckningar med.
jag har svårt att hitta en bra sittställning så att jag inte får ont.
för det andra så åt jag choklad idag igen, och jag är rätt säker på att jag redan har, och kommer gå upp i vikt innan IB är över.
slutsatsen vi kan dra är att av IB blir man inte bara allmänt sönderstressad, man blir ful och fet också.
och nej, jag är inte alls bitter beträffande pluggande idag.
inte alls.

men avslutningsvis en lite roligare tanke.
honey har ju kommit fram till att om hon vore lesbisk skulle hennes dreamgirl vara xena the warrior princess (HAHAHAHA)
och jag kände mig tråkig som själv inte kom på någon sådan kvinna.
men nu är det löst, if i was a lesbian i would totally do:
http://www.fashiontoast.com/2008/04/this-weeks-auctions.html
snyggare stil, kläder och tjej får man leta efter haha!

men nu är det scrubs som gäller, god natt

Kommentarer
Postat av: h0nung

meh, länken funka rinte :(

Postat av: vicky

HAHAHAHAH elza goes kenza lookalike ;D

2008-04-16 @ 18:30:59
URL: http://vix.blogg.se
Postat av: Maja

Haha! Känner igen mig, ryggen ömmar skitmycket och man har inte ens kommit in i slutspurten än! Vi kommer vara snea som gamla tanter innan detta är över (plus feta)... ;)

2008-04-16 @ 19:41:16
URL: http://majaolson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback