mature?

hade en riktigt rolig födelsedag, tack ni som förgyllde den <333
spenderade dagen med min familj, jättemysigt och jag insåg igen hur mycket jag kommer sakna dom när jag flyttar.
fick en superbra present av alice - en hel skokartong full med massa olika chokladsorter, jag kommer inte behöva köpa choklad själv på hur länge som helst haha.
på kvällen kom mina darlings hit, vix, honey, tea, sofia, anna, lina och mirry ^^
jag hade bakat pajer som blev uppskattade, men jag hade tyvärr råkat ut för ett litet missöde när jag skulle värma dom, brände mig på armen och det ser ärligt talat helt sjukt ut haha, kanske visar bild nångång :P
ser ut typ som om jag har skurit mig, så nu passar jag in med den typen av killar som jag ibland dras till - da emos .
för övrigt, lägg märke till IBLAND, för jag känner att jag av mina vänner ofta porträtteras som världens emohunter, men jag har ögonen öppna för andra också, och definitivt ögonen stängda för vissa emos också.. så nu har vi klarat ut det haha!
nu tappade jag tråden lite, back to my birthday.
det va verkligen jätteroligt att träffa mina girls och prata, skratta och flumma åt allt, vi måste verkligen göra det oftare.
jag fick jättefina presenter, det mest utstickade va den marinerade kycklingen jag fick av mina babes HAHAHA, det va kul ^^
efter ett tag tog vinet på oss som drack och det blev ännu flummigare och middagen urartade till en photo och musicsession, men det va riktigt kul hahaha ^^
anna och lina va helt magnifika chaufförer, verkligen skönt att inte gå den lååånga vägen till busshållplatsen från mig, och jag bor faktiskt inte i bushen, jag bor på hässle så det borde finnas en närmare busshållplats haha.
men okej, det är väl på gränsen till bushen när man bor 5 meter från kypeskogen iofs..
hur som helst, asianbabes va dom enda som skulle till krogen, och vi kom ditt i ett väldigt glatt och vingligt tillstånd, och jag lyckades tappa min mobil, TACK OCH LOV i annas bil! gud vad orolig jag va på söndagsmorgonen.
på lördagkvällen oroade det mig dock inte alls, då jag va helt säker på att jag lämnat den hemma haha.
när vi kom till trägårn ville en blond man som liknade en i nåt svenskt dåligt band, men ja kan inte komma på vilket, bjuda på drinkar och jag vet inte riktigt varför men jag va iaf smart och tackade nej när han frågade om jag ville ha nåt haha.
det roliga va hur som helst att han frågade
- hur gammal tror ni att jag är?, varpå alla vi tre svarar i kör
- 22!
och stackarn va 26 hahahaha, aja synd för honom.
kvällen flöt på, det va kul, och i slutet visade asianbabes att vi verkligen är av samma skrot och korn ibland <3
men återigen, tack alla ni som gjorde min 19årsdag helt awesome!!!

hm okej det tog typ tvåtusen år att ladda upp bilder så det här får räcka, kolla min bilddagbok om ni suktar efter mer.

gårdagen bestod först av upplösningstillstånd för att min mobil va borta.
när den hade kommit till rätta igen kunde jag ta det lugnt, och ja, jag tog det väldigt lugnt haha.
det enda vettiga jag kunde ta mig för va att läsa juloriatoriet, som för övrigt är mycket bra ^^
men nu är det väl råplugg som gäller helt enkelt, det är sååå nära nu.
så ja lars, som svar på kommentaren till föregående inlägg, jag ska göra mitt yttersta för att bete mig som en vuxen och mogen kvinna även på mattelektionerna (för annars gör jag ju det liksom.... haha)

men först måste jag bara delge en rolig kommentar av alice:
vi ser på tv och en som heter jönsson i efternamn är i bild
alice: jönsson?! kan man heta Jön?
HAHAHAHAH

so long ^^

Kommentarer
Postat av: vicky

det var en mkt trevlig lördag ^^ nu måste jag gå och jobba.... förhoppningsvis inte med en låda på magen!!! hahahaha pusssssss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback