dagens extremt konstiga...

jag är sjuk och så, men jag mår nästan bra nu, men även om jag va sjuk vet jag inte om det berättigar vad jag gjorde idag.
jag tittade på i stort sett hela OS-invigningen, fyra timmar och tio minuter.
för det första bryr jag mig inte,
för det andra tänkte jag titta så lite som möjligt pga att det sänds i en diktatur,
för det tredje gick det fruktansvärt långsamt,
för det fjärde va sverige land 182 att göra entré.
både jag och mamma somnade och missade typ 50 länder (detta va asså inte reprisen nu ikväll, utan på dagen när det va direkt haha).
fast jag missade fler, men vi såg iaf sverige till slut.
sen tog det typ lika lång tid för kineserna att gå in som alla afrikanska länder tillsammans, bara för att dom va så sjukt många, 628 st närmare bestämt haha.
men okej, creds till showen ska dom iaf ha.
riktigt coolt i början och i slutet, överträffar nog de flesta OS-invigningar skulle jag tro.
och att jag inte bryr mig är väl inte riktigt sant, av nån anledning så älskar jag att titta på friidrott haha.
(jag har fått för mig att stefan holm är typ världens snällaste människa haha)
och simhopp, konstsim och gymnastik.
sen drar jag min gräns.
tänker inte bli en wannabesportmänniska haha.

idag har jag även ringt mitt första samtal till england, det gick bra haha.
imorrn ska jag iaf ut och vara mer som en normal människa igen, så fort jag blir sjuk blir jag hur slö och sunkig som helst, men nu är jag rätt trött på det.
vad jag ska ha på mig är en annan femma.
det är ju så skönt med pyjamas haha...

Kommentarer
Postat av: Axel

Du är ju i huvudet.

2008-08-09 @ 02:16:44
Postat av: h0nung

ah det axzel sa HAHAHAHAHA

Postat av: Anonym

hahaha SPORT IS THE SHIT PÄLS. :D äääntligen har nån av mina ickesportande vänner fattat :D hahaha

2008-08-09 @ 13:13:43
URL: http://telicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback