funnybunny

jag skrattar åt:

1. att jag pratade kass fyllefranska med en kille som kunde svenska egentligen (felix fel)
2. IB-ceremoniens avslut hahahahaha asså ah.... ne... jag tror inte nån kommer glömma den här dagen nånsin som va där. snacka om antiklimax hahahahahaha ja dör det va bland det konstigaste jag varit med om ever.
3. att jag somnade på bussen och blev väckt av en fd bodaelev, preciiiiis vid min hållplats där typ bara jag skulle av haha, coolt och tack som fan!
4. att jag fiortfarande är full, men det tror jag ni fattade hahaha
5. att jag precis åt en macak med falafel och ketchup och tyckte det va asgott fast det nog va jåätteäckligt haha.

natti natti! längesen ja skrev nåt sånthär haha puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback