i've changed myself for you

jag lider för tillfället av sömnbrist och utmattning osv, men nu har jag iaf till slut sett sex and the city filmen.
säg vad ni vill, men sex and the city handlar inte om märkeshets, det handlar om kärlek and that's it.
visst blev det lite för klyshigt ibland och jag är väl inte helt overwhelmed av filmen, men om vi säger såhär, jag har aldrig gråtit på bio förut haha.
nu gjorde jag det, pga miranda och steve, inte carrie och big haha, som ändå är den storyn genom både serien och filmen som jag tycker känns verkligast.
den är så fin, och den påminner mig om en egen story stundtals.
hur som helst... imorgon jobbar jag som stadsmusikant för sista gången i år och det känns lite tråkigt.
men ack vad mycket tid jag kommer få till att blogga...
ne, men ska iaf sätta ihop några roliga citat från den gångna veckan hade jag tänkt, har faktiskt blivit en hel del, det är väl iofs roligast för mig, men ändå haha.
en av favoriterna får ni nu:
"jag va egentligen ett missfall, men dom skrapade ihop mig" - erik

hahahahaha.
yeah.
gonatt, från en som helt klart är övertrött.

Kommentarer
Postat av: fsfsf

fuuuuuuuuuuuuu

2008-08-03 @ 02:28:16
Postat av: elza

jag bryr sig hahaha

Postat av: fsfsf

hahaha. (....)

2008-08-03 @ 20:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback