one month

timo i fredags va självklart superbra!
publiken va däremot fucked upp, men honey och jag va berlinmuren som aldrig föll haha.
vem fan moshar på en gratiskonsert på kungstorget?!
jag hatar er haha.
men vi lyckades iaf markera våran plats och timo förtjänar helt klart sin titel som sveriges bästa liveakt.

igår blev det trägårn, och jag hade jättekul, tack people <3
däremot känns allt så jävla gjort, det kan man inte komma ifrån.
att flytta till en ny stad med tolv miljoner invånare om exakt en månad känns ganska, oerhört bra haha!
men fick träffa lite folk jag inte brukar träffa på trägårn, helt klart en partyhöjare :)
nåt jag iaf gjorde för första gången igår va att dricka en sexa istället för en fyra, och det va intressant haha.

idag tänker jag försöka läsa lite, har lånat fem böcker på engelska, då jag är rädd att jag tappat the language.
jag har några mardrömsscenarion i huvudet, typ att första lektionen kommer jag va tvungen att skriva nåt som ska lämnas in och så skriver jag bara "very, good, bad och thing" haha :(
så jag hoppas innerligt att jag har nåt ordförråd kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback