see that idiot walk

idag när jag va iklädd något så fancy som mjukisbyxor, en t-shirt med en fläck, joggingskor och världens fulaste jacka, och precis kommit in en bit i kypeskogen på nånslags powerwalk ringer mobilen.
jag ser numret och tänker fanfanfanfa, och mycket riktigt, det är asplunds trafikskola.
"Hejsan elza, du har lektion nu, har du glömt det?"
gahhhhh, så det va bara att pallra sig hemåt.
och med pallra sig hemåt menar jag springa och plågas haha.
sen hade jag iaf min körlektion, och det gick bra, men jag kände mig väldigt malplacé och jag looked like shit haha, såg jag gick hem, och fick min träning på det sättet, gud så käckt haha...

sen va jag och mamma i stan för att lämna tillbaka biobiljetter, så jag rotade lite i sista rean på gina och fick med mig typ åtta saker för 80 spänn, kändes helt okej haha.
och nu håller jag och honey på och planerar vad vi ska köpa på tax-free till alanya.
åtta dagar kvar, wiiiie.
och en månad och fem dagar kvar till london.
helt sjukt.
det enda molnet i min tillvaro atm är att jag inte fått klart besked om boende än samt att jag börjar känna nervositet, redan wtf haha!
aja senare problem.
på fredag ska jag återigen se timo, wiie, trodde jag hade sett honom för sista gången på länge, tack kulturkalaset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback